widgeo.net

25 decembrie 2013

Colind la Prislop...
















Colind la Prislop...
(poem de Vasile Danci Moroşanu)

În seara asta nu se cîntă

În seara asta, colindăm...
Căci am lipsit, de vreme multă,
Cu fapte bune să-ţi urăm...

Aşa cum tu, mereu, părinte, 

Ne-ai îndemnat, de-atîtea ori,
Să facem stele din cuvinte,
Şi gînduri bune, din ninsori.

Iar din amieze, blînde raze

Să mîngîie pe-al tău mormînt,
Dintr-ale sufletului oaze
Lucrarea bună-n Duhul Sfînt...

Acum, că iar veni Crăciunul,

Ne-am primenit şi îndrăznim
Smeriţi copii, unul şi unul,
La tine, iar, cu toţi venim,

S-aducem pace şi prinos

Din tot ce-am adunat, părinte,
Urmînd îndemnul lui Hristos
Cu care mergem, înainte!

Iar de va fi să ne primeşti

Veni-vom iarăşi, în Ajun,
Şi la alt an, iar de voieşti,
Să ne fii nouă Sfînt Crăciun...

Un comentariu:


  1. AM VENIT

    Am venit astazi parinte
    Am venit printre morminte
    Am venit la crucea ta
    Unde mantuiesti lumea

    Uni vin sa-ti multumeasca
    Alti ca sa te gaseasca
    Vin bolnavi in carucioare
    Care pleaca pe picioare

    Vin oameni din departare
    Tu ajuti pe fiecare
    Si indrumi mereu mereu
    Tot spre bunul Dumnezeu

    Simt un sentiment aparte
    Liniste si bunatate
    Un manunchi de rugaciune
    I-l rostesc stand in padure

    Gandurile nostre toate
    Parca ne sunt ascultate
    Si o voce simti in tine
    Mantuiestete crestine

    RăspundețiȘtergere